Sekretariat szkoły czynny jest codziennie w godzinach:

  • od 7.30 do 15.30

  • wtorek 7.30 do 16.30

Dyrektor przyjmuje interesantów po telefonicznym umówieniu się lub:

  • w środy od 10.00 do 12.00

Wicedyrektor:

  • wtorek - 15.00 do 16.30

Pielęgniarka szkolna:

  • Poniedziałek - od 7.00 do 11.00

  • Czwartek - od 7.25 do 15.00

Pedagog szkolny:

  • poniedziałek - 16.30 do 17.00

Sprawy wpływające przyjmowane są w sekretariacie. Korespondencję można dostarczyć osobiście lub drogą pocztową na adres:

  • Szkoła Podstawowa nr 2

  • ul. Katowicka 47

  • 43-200 Pszczyna

lub adres mailowy:

  • sp2@pze-pszczyna.pl 

  • sp2@edukacja-pszczyna.pl (sprawy uczniowskie)

Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem postępowania administracyjnego. Pracownicy zobowiązani są do rzetelnego i terminowego załatwienia zgłoszonych spraw. Osoba starająca się o wgląd do dokumentów lub duplikat danego dokumentu powinna złożyć podanie w sekretariacie szkoły.

 

Procedura przyjmowania skarg - pobierz